Toggle Nav
Minu ostukorv
Sulge
  • Menüü
  • Keel

KASUTAJATINGIMUSED

1. ÜLDSÄTTED

1.1. Käesolevad kasutajatingimused (edaspidi nimetatud ka “Tingimused”), mis on avaldatud veebiplatvormil www.tehnikastuudio.ee (edaspidi nimetatud ka „veebipood”, “TehnikaStuudio” või “meie”), kaasa arvatud Privaatsuspoliitika, kehtib iga kord, kui külastate meie veebipoodi, sõltumata sellest, kas soovite meie veebipoest tooteid tellida või külastate meie veebipoodi ükskõik mis muul eesmärgil (veebipoe külastaja edaspidi nimetatud Klient).

1.2. Palun lugege Tingimused hoolikalt läbi enne, kui teete meie veebipoes tellimuse. Ükskõik mis viisil meie veebipoodi kasutades kinnitate, et olete meie Tingimustega tutvunud, nendest täielikult aru saanud ja nõustute nende täitmisega ning kinnitate, et täidate kõiki kehtivaid seadusi ja määrusi, mis on meie tegutsemisviisist tulenevalt täitmiseks kohustuslikud. TehnikaStuudio võib aegajalt oma Tingimusi muuta, mistõttu meie veebipoodi külastades, tutvuge alati ka Tingimustega. Kõik Tingimuste muudatused, mis tehakse peale tellimuse tegemist meie veebipoes, ei mõjuta seda tellimust, välja arvatud juhul, kui sellise muudatuse tegemise kohustus tulenes seadusest.

1.3. TehnikaStuudio OÜ tegutseb TehnikaStuudio kaubamärgi all. TehnikaStuudio OÜ on registreeritud Eesti äriregistris registrikoodiga 10078902. TehnikaStuudio OÜ asukoht on Tehnika tn 2, Tallinn, 10149, Eesti ja meie e-posti aadress on info@tehnikastuudio.ee. TehnikaStuudio OÜ tegutseb kodumasinate jaemüügiga spetsialiseeritud kaupluses ning veebipoes.

 

2. OSTU SOORITAMINE MEIE VEEBIPOES

2.1. Tellimuse vormistamine

2.1.1. Meie veebipoest on võimalik tellida kõiki tooteid, millel on link „lisa ostukorvi“.

2.1.2. TehnikaStuudiol on õigus veebipoe vahendusel tehtud tellimust mitte täita ning tellitud toode jätta üle andmata või teenus osutamata, kui Klient ei ole tellimuse eest tasunud, toode on laost otsa saanud ja/või seda ei ole võimalik sisse tellida või kui toote hind ja/või omadused on meie veebipoes kuvatud valesti süsteemivea või inimliku eksituse tõttu.

2.1.3. Veebipoest tellitud toote müügileping loetakse sõlmituks arvates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest TehnikaStuudio OÜ arvelduskontole või järelmaksulepingu allkirjastamise hetkest ning TehnikaStuudio OÜ poolt tellimuse vastuvõtmisest, edastades Kliendile täiendavalt (lisaks automaatsele tellimuse kinnituskirjale) sellekohase informatsiooni. Tasumata tellimuse kinnitust TehnikaStuudio poolt ei täideta.

2.1.4. Meie veebipoes müüdavate toodete pildid on illustratiivse tähendusega.

2.2. Hinnad

2.2.1. Kõik meie veebipoes väljatoodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

2.2.2. Hinnale lisandub transpordi hind vastavalt Kliendi poolt valitud tarneviisile.

2.2.3. Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni tellimuse maksetähtaja aegumiseni.

2.2.4. Toote hind ja toote saadavus võivad aegajalt ette teatamata muutuda. Kui Klient on esitanud tellimuse enne toote hinna muutumist, rakendub tellimuse hetkel kehtinud hind. 

2.3. Toote eest tasumine

2.3.1. Toodete ja teenuste eest on võimalik tasuda ülekandega TehnikaStuudio OÜ arveldusarvele või kasutades LHV järelmaksu. LHV järelmaksu kohta loe rohkem SIIT. 

2.4. Toodete transport ja üleandmine

2.4.1. Meie veebilehel tellimust vormistades on Kliendil võimalik valida, kas soovib tootele ise TehnikaStuudio OÜ poodi, asukoht on Tehnika tn 2, Tallinn, järgi tulla või soovib tellida transpordi enda poolt valitud asukohta Eesti Vabariigi piires.

2.4.2. Kui Klient soovib tootele ise järgi tulla TehnikaStuudio poodi, asukoht Tehnika tn 2, Tallinn, lepitakse Kliendi ja TehnikaStuudio vahel eelnevalt Kliendi poolt tellimust vormistades märgitud kontaktandmetel kokku, mis ajast on toodet võimalik antud aadressilt kätte saada. Kui Klient ei tule tootele järele hiljemalt 14 (neljateistkümne) päeva jooksul pärast kokkulepitud toote kättesaamise kuupäeva, loetakse, et Klient on müügilepingut rikkunud ning ta ei soovi toodet. TehnikaStuudiol on õigus müügilepingust ühepoolselt taganeda ning nõuda kahju hüvitamist (näiteks toote tellimise ja/või hoiukulusid jmt.) ja tasaarveldada Kliendi poolt kantud kahju Kliendi poolt ette tasutud summadega.

2.4.3. Kui Klient soovib tellida transpordi teenust, toimetatakse toode Kliendi poolt tellimuses sisestatud aadressile. Tarne teostamise täpsemad asjaolud lepitakse Kliendi ja TehnikaStuudio vahel eelnevalt Kliendi poolt tellimust vormistades märgitud kontaktandmetel kokku. Tellitud toote transport teostatakse vastavalt tellimuse vormistamise hetkel kehtivatele transporditingimustele.

2.4.4. Tellimuse vormistamisel tuleks Kliendil jälgida esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toote kohaletoimetamisel. TehnikaStuudio ja kullerfirma ei vastuta Kauba kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

2.4.5. Tooted antakse üle vaid Kliendile ning saatelehe alusel. Enne saatelehe allkirjastamist vaadake toote pakend hoolikalt üle ning pakendi kahjustuste korral peab Klient tegema vastava märke saatelehele. Katkise pakendi korral on Kliendil võimalik keelduda saadetise vastuvõtmisest ja/või teavitades sellest koheselt TehnikaStuudio´t aadressil info@tehnikastuudio.ee.

 

3. TAGANEMISÕIGUS

3.1. Käesolev taganemise kord ei kehti sõlmitud tarbijakrediidilepingust taganemise korral. Tarbijakrediidilepingust taganemine toimub nimetatud lepingus määratud korras. 

3.2. Peale toote kättesaamist on Kliendil õigus meie veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. 14-päevane tagastamisõigus kehtib ainult eratarbijatele. Juriidilistele isikutele 14-päevast taganemisõigust ei kohaldata.

3.3. Kliendil puudub taganemisõigus juhul kui:

3.3.1.Kliendile on tarnitud suletud pakendis toode, mis ei ole kõlbulik tagasissaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning mis on pärast kohaletoimetamist avatud.

3.3.2. Toote näol on tegemist suletud pakendis audio- või videosalvestisega või suletud pakendis arvutitarkvaraga vms., mille Klient on avanud.

3.4. Toodetega on võimalik tutvuda ja selle sobivuses või mittesobivuses veenduda. Tootega tutvumine tähendab samaväärset kasutamist nagu jaekaupluses enne ostmist. Näiteks ei tohi kohvimasinaga teha kohvi, pesumasinaga pesta pesu jne. Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – kaablid jne). Kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb Kliendil tagastada kogu komplekt (st. kõik tooted). 

3.5. Tagastamisele kuuluva toote halvenemisel vastutab Klient asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest. Selleks et veenduda toote olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Klient käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

3.6. Toote tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis kauba ostust taganemise avaldus ning saata see aadressile info@tehnikastuudio.ee hiljemalt 14 päeva jooksul toote kättesaamisest.

3.7. Klient peab toote tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul toote üle andnud kullerfirmale.

3.8. TehnikaStuudio tagastab taganemisavalduse kättesaamisel Kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik Kliendilt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Kliendi kasutatud toote kättetoimetamise kulud (v.a. kui Klient tuli tootele ise järgi). TehnikaStuudio teeb nimetatud tagasimaksed, kasutades sama makseviisi, mida Klient kasutas makse tegemiseks. TehnikaStuudiol on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni Klient on müügilepingu esemeks oleva toote tagasi saanud.

3.9. Kõik otseselt tootest taganemise kulud kannab Klient.

3.10. Kauba väärtuse vähenemisest tingitud nõudeid on TehnikaStuudio´l õigus Kliendile esitada hiljemalt ühe kuu jooksul arvates toote tagastamisest.

 

4. MÜÜGILEPINGU TÜHISTAMINE

4.1. Kliendil on õigus tühistada tellimus peale toote eest tasumist, kuid enne toote kohaletoimetamist või sellele järgi tulemist ilma lisakuludeta tingimusel, et nimetatud toode oli TehnikaStuudio laos olemas ning TehnikaStuudio ei ole astunud täiendavaid samme toote tellimiseks hulgimüüjalt või muult isikult ning TehnikaStuudiol ei teki lepingu tühistamisega kahju toote broneerituna hoidmisest. Müügilepingu/tellimuse tühistamiseks tuleb Kliendil saata vastavasisuline teade koos tellimuse numbriga e-posti aadressile info@tehnikastuudio.ee.

 

5. PRIVAATSUS

5.1. Isikuandmete töötlemise kohta leiate lisateavet, kui loete meie Privaatsuspoliitikat.

5.2. Privaatsuspoliitika kohta saate rohkem informatsiooni kirjutades meie e-posti aadressile info@tehnikastuudio.ee või võttes meiega ühendust SIIN.

 

6. AUTORIÕIGUSTE RIKKUMINE

6.1. Kui leiate, et meie veebipoes olev sisu rikub Teie autoriõigused, palun saatke meile autoriõiguse rikkumise kohta viivitamatult teade e-posti aadressil info@tehnikastuudio.ee või võta meiega ühendust SIIN.

 

7. PRETENTSIOONI ESITAMINE

7.1. Kliendil on õigus lepingutingimustele mittevastava toote puhul (toode on puudustega), esitada TehnikaStuudiole pretensioone 2 aasta jooksul alates toote üleandmise päevast. Pretensioon tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul alates toote puuduse avastamisest. Puuduse avastamisel peab Klient kasutusele võtma mõistlikud abinõud toote säilitamiseks ja kaitsmiseks, sh mitte kasutama puudusega toodet, kui toote kasutamine halvendab veelgi toote seisukorda.

7.2. Kliendil on võimalik toote lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda toote parandamist, asendamist või taganeda müügilepingust ja tagastada nõuetele mittevastav toode. TehnikaStuudio ei vastuta Kliendi süül toote halvenemise/kahjustumise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel, toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.

7.3. Hilisemate pretensioonide esitamiseks peab Klient säilitama ostudokumendid, mis tõendavad, et toode on ostetud meie veebipoest.

7.4. Pretensioonide korral palun kirjutage meile e-posti aadressil info@tehnikastuudio.ee või läbi meie kontaktvormi SIIN ning märkige kirjas detailselt kaebuse sisu ning lisage oma nimi ja kontakt. Pretensiooni esitamisel tuleb esitada ka puudusega toode. 

 

8. KOHALDUV ÕIGUS JA VAIDLUSTE LAHENDAMINE

8.1. Tingimusi ja Privaatsuspoliitikat reguleerivad Eesti Vabariigi seadused ja neid tuleb tõlgendada vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.

8.2. Katsume olla TehnikaStuudio klientidele võimalikult vastutulelikud ning soovime lahendada võimalikud vaidlused eelkõige pidades läbirääkimisi seni, kuni jõutakse kõiki pooli rahuldava lahenduseni. Lahendusteni jõudmata on vaidluste lahendamise ainupädevus Eesti Vabariigi kohtutel.

 

9. VÄÄRAMATU JÕUD

9.1. TehnikaStuudio ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida TehnikaStuudio ei saanud mõjutada või ette näha.

 

10. KEHTETU VÕI JÕUSTAMATU SÄTE

10.1. Kui mõnda Tingimuste sätet peetakse kehtiva õiguse alusel kehtetuks või jõustamatuks, loetakse see säte ülejäänud sätetest eraldatuks ja see ei mõjuta Tingimuste teiste sätete kehtivust ega jõustatavust ning Tingimused kehtivad ülejäänud osas täies jõus ja mahus. 

 

 

Viimati uuendatud 1 Jaanuar 2020